• 30-11-2010, 15:29:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Arkadaşlar açıköğretim işletme kursuna yazılacağım.

    Fakat hangisine gideceğim hakkında kararsız kaldım.


    Deneyim dershanesine gitmeyi düşünüyorum.

    Murat ve ilkumut dershaneleri biraz pahalı kaçtı.

    Bu dershanelere giden arkadaşlar biraz bilgi verebilir mi?

    Özellikle deneyim dershanelerine giden arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim.

    Teşekkürler...
  • 30-11-2010, 16:26:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat pahalıdır ama iyidir.
  • 30-11-2010, 17:47:10
    #3
    Evet murat çok pahalı. ders ücreti 380 tl. fakat deneyim dershanesinde 6 ders aldığımda 235 tl.

    neredeyse yarı yarıya fark var.
  • 30-11-2010, 22:51:21
    #4
    başka bilgi verecek arkadaş yokmu acaba?
  • 30-11-2010, 23:02:33
    #5
    Karacan Akademiye gidebilirsin..
  • 30-11-2010, 23:08:29
    #6
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karacan Akademiye gidebilirsin..

    Eğitimi ve fiyatı hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz?
  • 01-12-2010, 12:32:48
    #7
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimi ve fiyatı hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz?
    Ders başı ücret 200 TL ama, pakette 170 TL'ye geliyor.. Biraz pazarlık yaparsan 150 TL'ye gidebılırsın.. Zaten bu dershaneye gıttınmı sınıfta kalman imkansız
  • 01-12-2010, 23:38:04
    #8
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ders başı ücret 200 TL ama, pakette 170 TL'ye geliyor.. Biraz pazarlık yaparsan 150 TL'ye gidebılırsın.. Zaten bu dershaneye gıttınmı sınıfta kalman imkansız


    hmm uygunmuş. yorumlarada baktımda iyi diyolar. sen gidiyormusun o dershaneye?
  • 02-12-2010, 11:37:09
    #9
    Murata yazıldım bende ilk defa deneyeceğim bakalım.
    Aysel Hocanın kuvvetli Matematiği için yazıldım sırf