Merhaba arkadaşlar;
Arkadaşlar açıköğretim işletme kursuna yazılacağım.
Fakat hangisine gideceğim hakkında kararsız kaldım.
Deneyim dershanesine gitmeyi düşünüyorum.
Murat ve ilkumut dershaneleri biraz pahalı kaçtı.
Bu dershanelere giden arkadaşlar biraz bilgi verebilir mi?
Özellikle deneyim dershanelerine giden arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim.
Teşekkürler...
Aöf Kursları Hakkında Bilgi ?? (Murat-İlkumut-Deneyim)
14
●6.386
- 30-11-2010, 23:08:29ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitimi ve fiyatı hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz? - 01-12-2010, 12:32:48Ders başı ücret 200 TL ama, pakette 170 TL'ye geliyor.. Biraz pazarlık yaparsan 150 TL'ye gidebılırsın.. Zaten bu dershaneye gıttınmı sınıfta kalman imkansızsefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2010, 23:38:04ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hmm uygunmuş. yorumlarada baktımda iyi diyolar. sen gidiyormusun o dershaneye?