Merhaba arkadaşlar;

Arkadaşlar açıköğretim işletme kursuna yazılacağım.

Fakat hangisine gideceğim hakkında kararsız kaldım.


Deneyim dershanesine gitmeyi düşünüyorum.

Murat ve ilkumut dershaneleri biraz pahalı kaçtı.

Bu dershanelere giden arkadaşlar biraz bilgi verebilir mi?

Özellikle deneyim dershanelerine giden arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim.

Teşekkürler...