Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Murata yazıldım bende ilk defa deneyeceğim bakalım.
Aysel Hocanın kuvvetli Matematiği için yazıldım sırf
murata bütçe yetmiyo maalesef çok pahalı gitmeyi istiyorum oraya kaliteli yer ama fiyatıda kaliteli

ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu sene kpss için gıdıyorum, arkadaslarım aöf için gıdıyor..

sanırım bende oraya yazılcam birazdan m.köy şubesine gidicem