ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest piyasa

kayıt olcağım gün yani cuma günü sordum istanbulda daha 5.yıllarıymış isim yapmak için ucuz yapıyorlarmış normalde kalitesi öğretmenleri felan iyimiş kadrolu öğretmenlermiş

kayıt oldum hayırlısı olur inş