#R10 "10 Kasım" Avatar ve Banner'ları - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
#R10 "10 Kasım" Avatar ve Banner'ları
67
●
3.894
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
#R10 "10 Kasım" Avatar ve Banner'ları
1
2
3
4
5
6
7
8
09-11-2010, 23:15:43
#37
Space
Bu kadar mıyız?
10-11-2010, 00:03:04
#38
qLd
Misafir
bende koydum avatarı. tşkler ayrıca sitemin logosunuda değiştiricem az sonra.
10-11-2010, 00:36:22
#39
eub
ellerine sağlık
10-11-2010, 00:36:48
#40
Space
Duyarlı arkadaşlara teşekkür ederim, kullanan kişiler konuya yazarsa konu up'lanmış olur daha çok üyeye ulaşabiliriz
10-11-2010, 00:38:25
#41
The_joker
Üyeliği durduruldu
hemen ekliyorum avatarıma
10-11-2010, 00:40:23
#42
Misafir
Konudaki duyarlılık beni gerçekten duygulandırdı diyebilirim, ileti sahiplerinin hepsinin avatarı aynı. Atatürk sevgisi
10-11-2010, 00:46:11
#43
The_joker
Üyeliği durduruldu
Atatürk ü seviyouz ...
10-11-2010, 00:48:20
#44
Space
"E
y yükselen yeni nesil, istikbal sizindir.
Cumhuriyet'i biz kurduk, O'nu yükseltecek ve sürdürecek sizlersiniz."
M.K.Atatürk
10-11-2010, 01:16:56
#45
yigit1907
eline sağlık hocam gerçekten güzel düşünmüşsün
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler