• 10-10-2010, 22:17:19
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar haftaya ehliyet sınavına gireceğim motor hariç diğerleri az çok bakmayla yapılabilecek gibi duruyor. Ama motor.. Yok buji yok balans yok avans. Mesela motor bölümünden minimum kaç almamız gerekiyor başarılı sayılabilmek için ? Sınavlar kolay oluyormu yardım sağlıyorlar mı ? Kopya v.s durumlar nasıl ? Sınavla ilgili tecrübelerinizi dinlemek isterim.
  • 10-10-2010, 22:24:58
    #2
    araba kullanabiliyosan geçersin
  • 10-10-2010, 22:27:43
    #3
    normalde sınav için 2,5 saat veriyorlar ama ben yarım saatte bitirmiştim sınavı.

    Motor : 98
    Sağlık : 88
    Trafik : 90

    dı. Kolay bi sınav..
  • 10-10-2010, 22:44:58
    #4
    En az 70 puan alman gerekiyor..Bizim buralarda kopya olayı hiç olmuyor yardım vs. yok...Sınavlar pek zor değil önce kitaba çalışıp ondan sonra geçmişte çıkmış soruları netten indirip çalışırsan çok basit..Zaten soruların çoğu birbirine benziyor.
  • 10-10-2010, 23:05:48
    #5
    İlkyardım: 30
    Motor: 40
    Trafik: 50 soru.
    Bana sorarsan ilkyardım zor yanlış yapma şansın pek olmayacak çünkü. Ama motoru sana tavsiyem çıkmış soruları çözerek çalış. Bende önceki sınava girmiştim, çok şükür geçtik.
  • 10-10-2010, 23:10:01
    #6
    sınav kağıtları bilgisayar ortamında karsılastırıldıkları içim kopya çekenlerin sınavları geçersiz sayılıyor onu unut,yardımcı olma olayı zaten yok soruları çözüp kağıdı teslim edip son olarak imza atıp çıkıyorsun,çok zor değil ama çalışmadıysan zor olur bende senin gibi motorda zorlanacagımı düsünüyordum ama en kolayı o oldu trafik daha felaketti ,ben sadece çıkan soruları çözerek geçtim sınavı tavsiye ederim,fazla heyecan yapacak bir olay yok.başarılar
  • 10-10-2010, 23:15:56
    #7
    Şurdaki soruları bir kaç kez çözüp hafızana alırsan kurs derslerine girmeden bile hepsinden 100 alırsın. %98 aynı sorular soruluyor.
  • 11-10-2010, 00:25:27
    #8
    Teşekkür ederim. Ben en iyisi geçmiş yılların sorularına göz gezdirmeye başlıyayım. Kitabı oku oku bir anlamı yok.
  • 11-10-2010, 00:27:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yeni bir konu açmak istemedim mesela bu ay yazılan birisi kaç ay sonra ehliyeti alıyor?