Merhaba
Arkadaşlar haftaya ehliyet sınavına gireceğim motor hariç diğerleri az çok bakmayla yapılabilecek gibi duruyor. Ama motor.. Yok buji yok balans yok avans. Mesela motor bölümünden minimum kaç almamız gerekiyor başarılı sayılabilmek için ? Sınavlar kolay oluyormu yardım sağlıyorlar mı ? Kopya v.s durumlar nasıl ? Sınavla ilgili tecrübelerinizi dinlemek isterim.