sınav kağıtları bilgisayar ortamında karsılastırıldıkları içim kopya çekenlerin sınavları geçersiz sayılıyor onu unut,yardımcı olma olayı zaten yok soruları çözüp kağıdı teslim edip son olarak imza atıp çıkıyorsun,çok zor değil ama çalışmadıysan zor olur bende senin gibi motorda zorlanacagımı düsünüyordum ama en kolayı o oldu trafik daha felaketti ,ben sadece çıkan soruları çözerek geçtim sınavı tavsiye ederim,fazla heyecan yapacak bir olay yok.başarılar