• 19-10-2010, 01:50:59
    #19
    sağlık çalış en basit görünsede en zoru o cıkıyor benimde a2 sınavı var :d
  • 19-10-2010, 11:37:10
    #20
    walla kardes kitabı bitirdim sonrada cıkmıs sorulara bakıp gittim.motor 95 ilk yardım 90 trafik 86 ile geçtim.ehliyetim cebimde suan.allah herkese nasip etsin
  • 21-10-2010, 02:15:22
    #21
    Az kaldı sınava.

    trafik çok kolayda.....

    ilk yardım ile motoru nasıl halledeceğim arkadaşlar off
  • 21-10-2010, 04:23:57
    #22
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş sınavda sorulan soruların, şık işaretleyip sınav sonunda sınavı değerlendir şeklinde olan bir yer biliyormusun ? Ordan çözsek daha iyi olur gibi.

    Arkadaşlar son 5 sınavda kaç soru ortalama aynı ?
    Burada ki https://www.r10.net/1064882719-post10.html yazdığım siteler de istediğiniz sınav şekli var şıklar , sınavı değerlendir vb.

    Kolay gelsin.
  • 21-10-2010, 16:37:38
    #23
    yapacağın tek şey sınavdan 1 gün önce son 4 sınavı indirip sorularını çözmek. adam akıllı anlayarak çöz, yanlışlarını gör bir daha çöz ard arda durmadan çöz ve ertesi gün sınava gir, hep aynı soruları soruyorlar zaten, aynı sorular olmasada aynı tip geliyor çoğunlukla. motordan korkma, dediklerimi yap en az 80 alırsın.
  • 21-10-2010, 18:16:17
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Cumartesi günü bende sınava giriyorum inşallah alacağım ehliyeti ilk sınavdan girecek arkadaşlara başarılar.
  • 22-10-2010, 01:47:09
    #25
    Bugün 1 sene içinde çıkmış soruları çözmem yeterlimi arkadaşlar ?
  • 22-10-2010, 01:55:11
    #26
    korkuyorum yaaa. hadi motordan neyse baktım da trafik ve ilk yardıma bakmadım hiç. ha bugün ha yarın derken gün geldi. gene de çalışasım yok

    bugün kursa gidip hocadan motor dersi aldım. gevv gevv gevv anlatamıyor da. iki saat kalbür ne diye düşündüm. yutuyor kelimeleri karbüratör ne işe yarar hala bilmiyorum
  • 22-10-2010, 02:09:02
    #27
    Trafik en kolayı gibi yav
    arkadaşların ilk sayfalarda verdiği linkteki sınavları felan çözün. Çıkmışları vs.
    yanınıza bi kahve vs. alıp

    bu arada derslerden yalnış yapma haklarımız kaç idi ?