• 22-10-2010, 09:03:22
    #28
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik en kolayı gibi yav
    arkadaşların ilk sayfalarda verdiği linkteki sınavları felan çözün. Çıkmışları vs.
    yanınıza bi kahve vs. alıp

    bu arada derslerden yalnış yapma haklarımız kaç idi ?
    3-4 sene önce girmiştim sınava.
    hatırladığım kadarıyla 30-35dkda yapmıştım tüm soruları
    Bence çalışırken yapmanız gereken trafik kitaplarından konuları okumak değil, son 3-4 sınavın sorularını oturup çözmek. Ben aynen bu şekilde yapmıştım, pek derslerede gitmemiştim. Motor Sağlık 100 - Trafikten 90 üzeri birşey almıştım.

    Bu arada her dersten en az 70 almanız gerekiyor ( en azından ben sınava girerken öyleydi)
  • 22-10-2010, 09:10:43
    #29
    dostum internette online sınavlar var bu hafta hep onları çöz 3 aşagı 5 yukarı aynı sorular çıkıyor moturum çok iyi diyordum 75 aldım diğer konularada çalış biraz okadar zor bir sınav değil ayrıca motor sorularına mantıkla cevap ver 4 şıkkın 3 ü alakasız motorla ilgili soruda silecekleri şık olarak koyuyor örnegin biraz çalışıp biraz mantık yorarsan çok zor değil ilk girişte alırsın benim gibi hayırlı olsun şimdiden kazasız belasız radarsız kullan ehliyetini
  • 22-10-2010, 09:29:44
    #30
    burdan eski sınav sorularını çöz bende gireceğim önümüzdeki değil diğer sınava inş geçersin
  • 22-10-2010, 09:35:01
    #31
    bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 sene önce girmiştim sınava.
    hatırladığım kadarıyla 30-35dkda yapmıştım tüm soruları
    Bence çalışırken yapmanız gereken trafik kitaplarından konuları okumak değil, son 3-4 sınavın sorularını oturup çözmek. Ben aynen bu şekilde yapmıştım, pek derslerede gitmemiştim. Motor Sağlık 100 - Trafikten 90 üzeri birşey almıştım.

    Bu arada her dersten en az 70 almanız gerekiyor ( en azından ben sınava girerken öyleydi)
    gene 70 offf of
  • 22-10-2010, 09:42:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    korkmayın bu kadar ya alırsınız.. benim gibi mal bir adam aldıysa ehliyeti sizde alırsınız
  • 22-10-2010, 18:21:00
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk yardım 30 soru ; 70 puan = 21 doğru
    Trafik 50 soru ; 70 puan = 35 doğru
    Motor 40 soru ; 70 puan = 28 doğru

    böyleydi galiba,kasmanıza gerek yok dikkatlice soruları okuyup yaptığınızda rahat şekilde geçersiniz şimdiden herkese başarılar.
  • 22-10-2010, 18:36:48
    #34
    yarın sınava giricez hadi hayırlısı inşallah geçerim(z)
  • 22-10-2010, 18:53:15
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar keşke herkese kursa katılsa. İnanın daha evde kitabı açmadım ama kursa takıldım hocaları dinledim. Bu insanı hayatta gerçekten geliştiriyor kesinlikle daha bilinçli sürücüler yetişiyor ilk yardım trafik motor gerçekten araç kullananlar için çok önemlü unsurlar. Herkese başarılar...
  • 22-10-2010, 20:11:42
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben motordan 2 yanlış yapmıştım. 17 nisan 2010da girmiştim sınava.Direksiyondan GEÇMEMEN içinde kaza yapman lazım ayrıca sadece test çözdüm.Sınavdaki soruların cevap şıkları bile test kitabındakinin aynısıydı be sadece test çöz motordan derim avrupaya göre türkiye'de gerçekten çok kolay ehliyet almak