3-4 sene önce girmiştim sınava.
hatırladığım kadarıyla 30-35dkda yapmıştım tüm soruları

Bence çalışırken yapmanız gereken trafik kitaplarından konuları okumak değil, son 3-4 sınavın sorularını oturup çözmek. Ben aynen bu şekilde yapmıştım, pek derslerede gitmemiştim. Motor Sağlık 100 - Trafikten 90 üzeri birşey almıştım.
Bu arada her dersten en az 70 almanız gerekiyor ( en azından ben sınava girerken öyleydi)