ben motordan 2 yanlış yapmıştım. 17 nisan 2010da girmiştim sınava.Direksiyondan GEÇMEMEN içinde kaza yapman lazım ayrıca sadece test çözdüm.Sınavdaki soruların cevap şıkları bile test kitabındakinin aynısıydı be sadece test çöz motordan derim avrupaya göre türkiye'de gerçekten çok kolay ehliyet almak