ben motordan 2 yanlış yapmıştım. 17 nisan 2010da girmiştim sınava.Direksiyondan GEÇMEMEN içinde kaza yapman lazım

ayrıca sadece test çözdüm.Sınavdaki soruların cevap şıkları bile test kitabındakinin aynısıydı be

sadece test çöz motordan derim

avrupaya göre türkiye'de gerçekten çok kolay ehliyet almak