• 11-10-2010, 19:13:34
    #37
    Geldi daha demin bende anneme hediye ettim
  • 11-10-2010, 19:15:31
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galiba herkes benim gibi erkek parfümü istedi, bayan parfümü gelince annesine verdi
  • 11-10-2010, 19:20:28
    #39
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba herkes benim gibi erkek parfümü istedi, bayan parfümü gelince annesine verdi
    Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynı

    Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim
  • 11-10-2010, 19:21:16
    #40
    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynı

    Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim
    Kayıt olurken soruyor hangi parfümden istiyorsunuz diye Neyse anneyi sevindirmiş olduk boşver
  • 11-10-2010, 20:01:01
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bedava parfüm dedim .. bedava erkek parfümü demedim .. eğer mail atmışsanız firmaya ayıp etmişsiniz demektir bence .. bakın 2 günde kargo geldi kapınıza kadar .. 5 tl ödeyerek parfüm aldınız ... ve sevdiğiniz birisine verdiniz .. böle tepkiler olcaksa promosyonlarım başlamadan biter .. sırada çok şeyler vardı ( oyuncak , çiçek , toner , a4 kağıt , spor ayakkabı .. vb ..) .. düşüncez artık .. tepkileri sevmedim acıkcası ..
  • 11-10-2010, 20:25:16
    #42
    Ya parfümü beğenmeyenler falan varsa ben varım bakın burda, şikayet eden beni bulsun

    Aman bozulmayın, güzel bir olay bu. Sonuçta çok mutlu olduk ve de tanıdık (:
  • 11-10-2010, 20:36:17
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana daha gelmedi ya
  • 11-10-2010, 22:28:28
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Bana da bu sabah geldi.
    Bende bayan parfümü beklemiyordum ve doğal olarak anneme hediye ettim
  • 12-10-2010, 00:52:30
    #45
    benım pakette 2 tane vardı bırı erkek bırı bayan valla ben bay oldugum ıcın mı nedır bayan kokusu guzel ama erkegın kı bana cekıcı gelmedı onu da annem begenmıs neyse kalsın bi köşede. teşekkürlerç