Bedava Parfüm - evet bedava parfüm üstelik adrese teslim
54
●6.929
- 11-10-2010, 19:20:28Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynıWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim
- 11-10-2010, 19:21:16Kayıt olurken soruyor hangi parfümden istiyorsunuz diyeCaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse anneyi sevindirmiş olduk boşver 
- 11-10-2010, 20:01:01Üyeliği durdurulduArkadaşlar bedava parfüm dedim .. bedava erkek parfümü demedim .. eğer mail atmışsanız firmaya ayıp etmişsiniz demektir bence .. bakın 2 günde kargo geldi kapınıza kadar .. 5 tl ödeyerek parfüm aldınız ... ve sevdiğiniz birisine verdiniz .. böle tepkiler olcaksa promosyonlarım başlamadan biter .. sırada çok şeyler vardı ( oyuncak , çiçek , toner , a4 kağıt , spor ayakkabı .. vb ..) .. düşüncez artık .. tepkileri sevmedim acıkcası ..
- 11-10-2010, 20:25:16Ya parfümü beğenmeyenler falan varsa ben varım bakın burda, şikayet eden beni bulsun

Aman bozulmayın, güzel bir olay bu. Sonuçta çok mutlu olduk ve de tanıdık (: - 11-10-2010, 22:28:28Üyeliği durdurulduBana da bu sabah geldi.
Bende bayan parfümü beklemiyordum ve doğal olarak anneme hediye ettim
