WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba herkes benim gibi erkek parfümü istedi, bayan parfümü gelince annesine verdi
Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynı

Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim