Arkadaşlar bedava parfüm dedim .. bedava erkek parfümü demedim .. eğer mail atmışsanız firmaya ayıp etmişsiniz demektir bence .. bakın 2 günde kargo geldi kapınıza kadar .. 5 tl ödeyerek parfüm aldınız ... ve sevdiğiniz birisine verdiniz .. böle tepkiler olcaksa promosyonlarım başlamadan biter .. sırada çok şeyler vardı ( oyuncak , çiçek , toner , a4 kağıt , spor ayakkabı .. vb ..) .. düşüncez artık .. tepkileri sevmedim acıkcası ..