• 12-10-2010, 09:09:48
    #46
    Ben üye oldum şans bitmiş neyse eğer varsa halen yada devam ettirirseniz güzel bi parfüm almak isterim.
  • 12-10-2010, 12:00:54
    #47
    evet banada az once geldi anama hedaye ettim
  • 12-10-2010, 17:45:40
    #48
    Bana da geldi bugün 5 TL verdim kargoya.. Parfümün kokusundan anlamadım man mi women mi yazmıyor da..
  • 12-10-2010, 21:20:59
    #49
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da geldi bugün 5 TL verdim kargoya.. Parfümün kokusundan anlamadım man mi women mi yazmıyor da..
    sık gitsin hocam nolcak koku mu koku işte
  • 12-10-2010, 22:07:47
    #50
    teşekkür ederim öncelikle konuyu açan arkadaşa, bugun bana da geldi tabi anneme kaptırdım planlarım başkaydı ama kargocu kardeşim yaktı beni
  • 12-10-2010, 22:30:17
    #51
    Banada geldi gerçekten verdigim kargo ücretine yazık sıkıyorsun 15 dk sonra koku falan kalmıyor.Eger yapıyordusalar tanıtımlarını temiz güzel ürün yollayarak yapamaları gerekliydi.Memnun kalmadım yani gelen parfümüde kardeşime verdim kendisine sıkar die
  • 13-10-2010, 16:12:50
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    az önce banada geldi for women hiçte iyi değil parfüm pişman oldum yazık oldu 5 tl ye
  • 13-10-2010, 16:57:43
    #53
    GerayT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıyorsun 15 dk sonra koku falan kalmıyor.Eger yapıyordusalar tanıtımlarını temiz güzel ürün yollayarak yapamaları gerekliydi.
    bu dogru evet.
    ya arkadaşınıza söyleyin ben olsam 1000 tane bbedava parfum vereceğime 500 tane verırım mesela ama kalıtelı verırım cunku nıye ben hayatta o sıteden daha parfum almam ama memnun kalsaydım ınternetten alısverısı cok severım uygun promosyonlu urunlerı alırdım mesela olmadı be hacı..
  • 13-10-2010, 18:31:17
    #54
    Gelen mail;

    info@damlakozmetik.com
     Kime: bana
    	
    ayrıntıları görüntüle 14:21 (4 saat önce)
    	
    Kargoda yaşanan bir problem nedeniyle parfüm çeşitleri karışmış.Meydana
    gelen karışıklıktan ötürü özür diler.İlginize Teşekkür ederiz.İyi günler.
    -----

    webadisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar gene söylüyorum .. sıkıldım artık .. kimse size erkek parfümü verecegimizi sölemedi .. bunu uzatmanın anlamı yok .. parfüm denildi .. 5 tl cok bi para diil ... ayagınıza kadar geldi ve eminim cogunuz annenize yada ablanıza kız kardeşinize verdiniz .. bardağın dolu tarafına bakın ..
    Kardeşim, senin şu laflarından bende sıkıldım, soru soruyoruz bunda bir şey yok, görende sanır senin referansın ile aldık, biraz sakin ol germe kendini boş yere. Dediğin gibi, evet hediye oldu, ama soru işte, boşta beklemez anladın umarım.