bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da geldi bugün 5 TL verdim kargoya.. Parfümün kokusundan anlamadım man mi women mi yazmıyor da..
sık gitsin hocam nolcak koku mu koku işte