Banada geldi gerçekten verdigim kargo ücretine yazık sıkıyorsun 15 dk sonra koku falan kalmıyor.Eger yapıyordusalar tanıtımlarını temiz güzel ürün yollayarak yapamaları gerekliydi.Memnun kalmadım yani gelen parfümüde kardeşime verdim kendisine sıkar die