CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynı

Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim
Kayıt olurken soruyor hangi parfümden istiyorsunuz diye Neyse anneyi sevindirmiş olduk boşver