Yok yani, başvuru yaparken bizim ismimiz yazıyor, bunlar anlamalı erkek parfümü olacağını, sen tut bayan parfümü gönder kaderlerimiz aynı
Gıcıklık olsun mail attım, ismimize bakıp bayan statüsüne koydunuz da bizi, bayan parfümü yolladınız diye bir mail gönderdim
Kayıt olurken soruyor hangi parfümden istiyorsunuz diye

Neyse anneyi sevindirmiş olduk boşver
