• 07-10-2010, 21:43:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıza platonik şekilde aşıksın , bunu ne kız ne çocuk biliyor. Dolmuşta çocuğu konuşalım diye indirip 2 kişi dövüyorsunuz ?

    çok iyi delikanlısın tebrik ederim.
    Kardeşim 1 kere bile aklıma bu şekilde gelmedi. Kanıma dokandı yaptım yapmalıydım da bünyem kafam kabul etmeyecekti vicdanımı kemirecekti bende sağa sola çatıp daha beter olacaktı herşey. Pişman değilim gerçekten böylelerin bu şekilde bir dersi alması çok doğru buluyorum. Konumuz dayak değil arkadaşlar konuyu amacı dışında kullanmayalım.
  • 07-10-2010, 21:47:14
    #20
    ellerine saglık hacı.
  • 07-10-2010, 21:47:15
    #21
    Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıza platonik şekilde aşıksın , bunu ne kız ne çocuk biliyor. Dolmuşta çocuğu konuşalım diye indirip 2 kişi dövüyorsunuz ?

    çok iyi delikanlısın tebrik ederim.

    Öyle bakma adam artık sosyal biri.
  • 07-10-2010, 21:47:56
    #22
    Ben o çocuğun yerinde olsam seni felç edene kadar döverdim. O kadar diyorum. Yaptığın ne delikanlılık ne de mantıklı birşey. Sevgilin olsa çocuk asılsa tamam derim. Kendi kafana göre ağa mısın paşa mısın adam dövüyorsun ?
  • 07-10-2010, 21:48:38
    #23
    Uzun saçlı küpeli kişileri züppe olarak tanımlayarak kanıma dokundu yaptım gibi bir açıklama yaparak zaten sosyal birisi olmuşsun. Zira toplumda yalnız değilsin. Şimdi sevin kardeş.
  • 07-10-2010, 21:48:52
    #24
    sosyallik diplomasını getirelim arkadaşlar.
  • 07-10-2010, 21:52:38
    #25
    bilir kişi olarak konuşmuyorum ama kendi yorumum şöyle

    sen yanlışlıgı aşık(sana göre) olarak yapmışın.

    sosyal olmak sevgili yapmak değildir.
    2-3 karşı cins gördün ve hoşlandın diye direk kendi kendine bileti kesmişin.


    iyi seyirler hayatının 2. sosyal olma perdesinde aşk konusunu dile getirme bence