Kenrith adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sosyal Olalım Dedik Acaba Hatayı Nerede Yaptık.
24
●1.288
- 07-10-2010, 21:43:38Üyeliği durdurulduKardeşim 1 kere bile aklıma bu şekilde gelmedi. Kanıma dokandı yaptım yapmalıydım da bünyem kafam kabul etmeyecekti vicdanımı kemirecekti bende sağa sola çatıp daha beter olacaktı herşey. Pişman değilim gerçekten böylelerin bu şekilde bir dersi alması çok doğru buluyorum. Konumuz dayak değil arkadaşlar konuyu amacı dışında kullanmayalım.
- 07-10-2010, 21:47:15
- 07-10-2010, 21:52:38bilir kişi olarak konuşmuyorum ama kendi yorumum şöyle
sen yanlışlıgı aşık(sana göre) olarak yapmışın.
sosyal olmak sevgili yapmak değildir.
2-3 karşı cins gördün ve hoşlandın diye direk kendi kendine bileti kesmişin.
iyi seyirler
hayatının 2. sosyal olma perdesinde aşk konusunu dile getirme bence
biri.
hayatının 2. sosyal olma perdesinde aşk konusunu dile getirme bence