bilir kişi olarak konuşmuyorum ama kendi yorumum şöyle
sen yanlışlıgı aşık(sana göre) olarak yapmışın.
sosyal olmak sevgili yapmak değildir.
2-3 karşı cins gördün ve hoşlandın diye direk kendi kendine bileti kesmişin.
iyi seyirler

hayatının 2. sosyal olma perdesinde aşk konusunu dile getirme bence