bilir kişi olarak konuşmuyorum ama kendi yorumum şöyle

sen yanlışlıgı aşık(sana göre) olarak yapmışın.

sosyal olmak sevgili yapmak değildir.
2-3 karşı cins gördün ve hoşlandın diye direk kendi kendine bileti kesmişin.


iyi seyirler hayatının 2. sosyal olma perdesinde aşk konusunu dile getirme bence