Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıza platonik şekilde aşıksın , bunu ne kız ne çocuk biliyor. Dolmuşta çocuğu konuşalım diye indirip 2 kişi dövüyorsunuz ?

çok iyi delikanlısın tebrik ederim.
Kardeşim 1 kere bile aklıma bu şekilde gelmedi. Kanıma dokandı yaptım yapmalıydım da bünyem kafam kabul etmeyecekti vicdanımı kemirecekti bende sağa sola çatıp daha beter olacaktı herşey. Pişman değilim gerçekten böylelerin bu şekilde bir dersi alması çok doğru buluyorum. Konumuz dayak değil arkadaşlar konuyu amacı dışında kullanmayalım.