• 07-10-2010, 21:35:27
    #10
    Hocam bence sen çok fazla sosyallesmissin gibi
  • 07-10-2010, 21:36:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @tekil benim saçımda uzun uzun saça laf etmedik ama apaçhi diyorlar sanırım o tipten saç uçları boyalı v.s v.s.

    @mustafafurkan inat, hırs herşeyin çözümüdür. 9 Eylülde 1. sınıf hukuk öğrencisiyim. Yadırganacak bir durum yok ortada.

    Bilgisayarımla odamla çok mutluydum ben ama aile baskısı diyebiliriz yeter sözcükleri artık canımı sıktığı için bu durum ortaya çıktı.
  • 07-10-2010, 21:37:01
    #12
    YUH!
    Ne yaptın hacı, aranızda hiçbirşey yokken hemde ayıp etmişsin bence, ama bu tipleri harbiden insanın dövesi geliyor.
  • 07-10-2010, 21:37:27
    #13
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a(sosyal) olmak en iyisi ben sahsen dısarı cok nadir çıkarım hiç bu yüzden kafam ağrımaz.Kendi düşüncem bu
    biraz katılıyorum sana biyere gidicem trafiğe çıkıyorum biri çat die kırıyor önüme arabada abs olmasa vurcam direk zor duruyorum ztn sinirlerm tepemde gidemıyorm biyere istanbul trafiğinde alıyorum sopayı allah ne verdiyse, yolda yürüyorum yavaş yavaş mağazalar bakıyorum arkamdan bir kendini bilmez apaçi mi dersiniz densizmi dersiniz çık *** önümden gelde patlama kız arkadaşımla buluşuyorum beş dk markete gidip gelcem laf atanlar bide onla uğraş hay dıoyrum lanet olsun çıkmaz olaydım evden
  • 07-10-2010, 21:38:15
    #14
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Olan olmuş hocam artık boşver gitsin. Keşke dövmeseydin ama olmuş bir kere
  • 07-10-2010, 21:38:40
    #15
    yok küpeli yok saçı şöyle öne eğik. insanların dış görünüşüne bakarakmı yargılıyorsun. ayrıca suçsuz birisini durup dururken hemde iki kişi birden dayak atıyorsun. merak ettim gerçekten yaşın 34 mü??
  • 07-10-2010, 21:39:35
    #16
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz katılıyorum sana biyere gidicem trafiğe çıkıyorum biri çat die kırıyor önüme arabada abs olmasa vurcam direk zor duruyorum ztn sinirlerm tepemde gidemıyorm biyere istanbul trafiğinde alıyorum sopayı allah ne verdiyse, yolda yürüyorum yavaş yavaş mağazalar bakıyorum arkamdan bir kendini bilmez apaçi mi dersiniz densizmi dersiniz çık *** önümden gelde patlama kız arkadaşımla buluşuyorum beş dk markete gidip gelcem laf atanlar bide onla uğraş hay dıoyrum lanet olsun çıkmaz olaydım evden
    Kemerli abiler var yollarda dikkat et.
  • 07-10-2010, 21:40:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    O an psikolojisi ile hiçbirşey düşünmedim arkadaşlar ileri gittim yapmamalıydım ama gerçekten kanıma dokandı yaptım. Uyanamadım düşünemedim.

    @tekil kardeşim sende herhalde apaçhisin. Kusura bakma ben harbi adamımdır. Ben bu şekilde çok dövüldüm ve gördüm.

    Yaşım : 20
  • 07-10-2010, 21:40:56
    #18
    Kıza platonik şekilde aşıksın , bunu ne kız ne çocuk biliyor. Dolmuşta çocuğu konuşalım diye indirip 2 kişi dövüyorsunuz ?

    çok iyi delikanlısın tebrik ederim.