@tekil benim saçımda uzun uzun saça laf etmedik ama apaçhi diyorlar sanırım o tipten saç uçları boyalı v.s v.s.

@mustafafurkan inat, hırs herşeyin çözümüdür. 9 Eylülde 1. sınıf hukuk öğrencisiyim. Yadırganacak bir durum yok ortada.

Bilgisayarımla odamla çok mutluydum ben ama aile baskısı diyebiliriz yeter sözcükleri artık canımı sıktığı için bu durum ortaya çıktı.