HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a(sosyal) olmak en iyisi ben sahsen dısarı cok nadir çıkarım hiç bu yüzden kafam ağrımaz.Kendi düşüncem bu
biraz katılıyorum sana biyere gidicem trafiğe çıkıyorum biri çat die kırıyor önüme arabada abs olmasa vurcam direk zor duruyorum ztn sinirlerm tepemde gidemıyorm biyere istanbul trafiğinde alıyorum sopayı allah ne verdiyse, yolda yürüyorum yavaş yavaş mağazalar bakıyorum arkamdan bir kendini bilmez apaçi mi dersiniz densizmi dersiniz çık *** önümden gelde patlama kız arkadaşımla buluşuyorum beş dk markete gidip gelcem laf atanlar bide onla uğraş hay dıoyrum lanet olsun çıkmaz olaydım evden