Ben o çocuğun yerinde olsam seni felç edene kadar döverdim. O kadar diyorum. Yaptığın ne delikanlılık ne de mantıklı birşey. Sevgilin olsa çocuk asılsa tamam derim. Kendi kafana göre ağa mısın paşa mısın adam dövüyorsun ?