• 07-10-2010, 01:40:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s.a arkadaşlar meslek lisesi mezunuyum bilgisayar bölümü bitirdim tercih edebilidiğim bölümler pazarlama , bilgsayar operatörlüğü , bilgisayar programcılığı v.b ben tercihlerde pazarlamayı ve programcılığı tercih ettim ve pazarlamayı kazandım acaba 2.senemde bilgisayar programcılığına geçebilirmiyim böle bir hakkım varmı yada 2sene pazarlama okuduktan sonra 2senede bilgisayar programcılığı okuyarak 4seneye tamamlayabilirmiyim yanı pazarlama ile bilgisayar programcılığının denkliği varmı çünkü lisede bir hocamız öle yapmış bi bölümü bitirip denk olan bi bölümüde okuyarak 4yıla tamamlamış benim için çok önemli yarın öğlene kadar cevap olmam lazım ona göre tercih yapıcam şimdiden teşekkürler
  • 07-10-2010, 01:45:07
    #2
    maalesef öyle bir secenegin yok hocam dgs ile sadece bölümün ile alakalı yerleri secebilirsin yani pazarlama alanına dahil.
  • 07-10-2010, 01:47:24
    #3
    Üniversiteye göre değişir o , benim okuduğum bölümde ortak dersi olan bölümler arası geçiş yapabiliyorsun bunu üniversitenin öğrenci işlerine danışırsan yardımcı olurlar .. Hangi üniversiteye gidiceksin ?
  • 07-10-2010, 02:02:03
    #4
    SharpKiSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiteye göre değişir o , benim okuduğum bölümde ortak dersi olan bölümler arası geçiş yapabiliyorsun bunu üniversitenin öğrenci işlerine danışırsan yardımcı olurlar .. Hangi üniversiteye gidiceksin ?
    daha belli değil bakalım hayırlısı neyse eğer öleyse çok kötü olur ya eğer bunlar eşit değilse böle bi şans yoksa yök ve ösym neden kalkıp bilgisayar programcılığı ag temelleri basın ve yayın teknolojileri v.b bölümlerin içine tutup pazarlamayı koymuş ki :S
  • 07-10-2010, 15:02:15
    #5
    konu güncel bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen kimisi böle bişansın var diyor kimisi yok diyor anlamadım
  • 07-10-2010, 15:07:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sabancı ünv. de oluyor. kazandıkları bölümlerden memnun olmayanlar bölüm değiştirebiliyorlardı.
  • 07-10-2010, 15:09:57
    #7
    Bilgisayar bölümlerinden mezun olmak istiyorsan pazarlamayı seçmen kötü olmuş DGS ile ancak kendi bölümün ile alakalı bölümlere devam edebilirsin, bilgisayar bölümlerine geçmek gibi bir sanşın yok. Pazarlama bölümünü bitirirsen DGS ile şu bölümlere geçiş yapabilirsin;
    Halkla ilişkiler,
    Halkla ilişkiler ve reklamcılık,
    Halkla ilişkiler ve tanıtım,
    İletişim,
    İletişim bilimleri,
    İşletme,
    İşletme enformatiği,
    İşletme-ekonomi,
    Lojistik yönetimi,
    Pazarlama,
    Pazarlama öğretmenliği,
    Reklam tasarımı ve iletişimi,
    Reklamcılık,
    Reklamcılık ve halkla ilişkiler,
    Uluslararası işletme,
    Uluslararası işletmecilik,
    Uluslararası ticaret,
    Uluslararası ticaret ve finansman,
    uluslararası ticaret ve işletmecilik.
  • 07-10-2010, 15:10:42
    #8
    Meebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar bölümlerinden mezun olmak istiyorsan pazarlamayı seçmen kötü olmuş DGS ile ancak kendi bölümün ile alakalı bölümlere devam edebilirsin, bilgisayar bölümlerine geçmek gibi bir sanşın yok. Pazarlama bölümünü bitirirsen DGS ile şu bölümlere geçiş yapabilirsin;
    Halkla ilişkiler,
    Halkla ilişkiler ve reklamcılık,
    Halkla ilişkiler ve tanıtım,
    İletişim,
    İletişim bilimleri,
    İşletme,
    İşletme enformatiği,
    İşletme-ekonomi,
    Lojistik yönetimi,
    Pazarlama,
    Pazarlama öğretmenliği,
    Reklam tasarımı ve iletişimi,
    Reklamcılık,
    Reklamcılık ve halkla ilişkiler,
    Uluslararası işletme,
    Uluslararası işletmecilik,
    Uluslararası ticaret,
    Uluslararası ticaret ve finansman,
    uluslararası ticaret ve işletmecilik.

    dgs kalkıyor.
  • 07-10-2010, 15:13:29
    #9
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgs kalkıyor.
    Bununla ilgili ben de haber okumuştum ama yeni sistemin ne zaman uygulamaya alınacağı net olarak belli mi acaba ? Sınav olmasa bile yeni sistemde de pazarlama gibi bir bölümden bilgisayar programcılığına geçilebileceğini sanmıyorum.