Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
s.a arkadaşlar meslek lisesi mezunuyum bilgisayar bölümü bitirdim tercih edebilidiğim bölümler pazarlama , bilgsayar operatörlüğü , bilgisayar programcılığı v.b ben tercihlerde pazarlamayı ve programcılığı tercih ettim ve pazarlamayı kazandım acaba 2.senemde bilgisayar programcılığına geçebilirmiyim böle bir hakkım varmı yada 2sene pazarlama okuduktan sonra 2senede bilgisayar programcılığı okuyarak 4seneye tamamlayabilirmiyim yanı pazarlama ile bilgisayar programcılığının denkliği varmı çünkü lisede bir hocamız öle yapmış bi bölümü bitirip denk olan bi bölümüde okuyarak 4yıla tamamlamış benim için çok önemli yarın öğlene kadar cevap olmam lazım ona göre tercih yapıcam şimdiden teşekkürler