• 07-10-2010, 15:18:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozaman neden pazarlama gibi bir bölümü saydığım bölümlerin arasına koymuşlar ? bilgisayar programcılığı
    bilgisayar operatörlüğü
    basın ve yayın teknolojileri
    ağ teknolojileri
    pazarlama


    bilgisayar bölümünden mezun oldum ve bu bölümleri seçebiliyorum 71,18 ortalamam var ilk tercihlerde yerleşemedim pazarlama hiç yazmamıştım sıralama hatasından yerleşemedim zaten şimdi madem pazarlamadan bu bölğmlere geçiş yok bize pazarlamayı neden sunuyorlar
  • 07-10-2010, 15:29:01
    #11
    Meebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili ben de haber okumuştum ama yeni sistemin ne zaman uygulamaya alınacağı net olarak belli mi acaba ? Sınav olmasa bile yeni sistemde de pazarlama gibi bir bölümden bilgisayar programcılığına geçilebileceğini sanmıyorum.
    bu sene son diye duymuştum ama bilemiyorum.
  • 07-10-2010, 16:24:56
    #12
    ARKADAŞLAR DGS sormuyorum size sorum farklı lütfen cevap verirseniz sevinirim bugünde akşama kadar beklicem net bi cevap bulamazsam kimseden yazmıcam pazarlamayı
  • 07-10-2010, 19:37:58
    #13
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARKADAŞLAR DGS sormuyorum size sorum farklı lütfen cevap verirseniz sevinirim bugünde akşama kadar beklicem net bi cevap bulamazsam kimseden yazmıcam pazarlamayı
    Senin sorun yataş geçiş Eğer bilgisayar programcılığa geçmek için okul değiştirmeyi göze alırsan bir şansın olabilir, yatay geçiş ile ilgili şartları her yıl okullar kendileri belirliyor ancak okul içerisinde bölüm değiştirmek için ösym'nin "bir fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun kendi bünyesindeki veya aynı üniversite içinde yer alan diğer fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun bünyesindeki eşdeğer düzeyde diploma programlarına ilgili yönetim kurulu tarafından belirlenen kontenjanlar dahilinde yatay geçiş yapılabilecek" kuralı var ki bu senin aynı okul içerisinde bilgisayar programcılığına geçmeni engeller.
  • 08-10-2010, 01:25:55
    #14
    Meebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sorun yataş geçiş Eğer bilgisayar programcılığa geçmek için okul değiştirmeyi göze alırsan bir şansın olabilir, yatay geçiş ile ilgili şartları her yıl okullar kendileri belirliyor ancak okul içerisinde bölüm değiştirmek için ösym'nin "bir fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun kendi bünyesindeki veya aynı üniversite içinde yer alan diğer fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun bünyesindeki eşdeğer düzeyde diploma programlarına ilgili yönetim kurulu tarafından belirlenen kontenjanlar dahilinde yatay geçiş yapılabilecek" kuralı var ki bu senin aynı okul içerisinde bilgisayar programcılığına geçmeni engeller.
    evet istediğim buydu peki başka bir üniversitenin bilgisayar programcılığı bölümüne geçiş yapabilirmiyim böle bir hakkım varmı acaba pazarlamayı seçtikten sonra yada 2yıl pazarlama bitirdikten sonrada 2yıl bilgisayar programcılığı okuyarak 4yıla tamamlayabilirmiyim