bilgisayar operatörlüğü
basın ve yayın teknolojileri
ağ teknolojileri
pazarlama
bilgisayar bölümünden mezun oldum ve bu bölümleri seçebiliyorum 71,18 ortalamam var ilk tercihlerde yerleşemedim pazarlama hiç yazmamıştım sıralama hatasından yerleşemedim zaten
şimdi madem pazarlamadan bu bölğmlere geçiş yok bize pazarlamayı neden sunuyorlar