ozaman neden pazarlama gibi bir bölümü saydığım bölümlerin arasına koymuşlar ? bilgisayar programcılığı
bilgisayar operatörlüğü
basın ve yayın teknolojileri
ağ teknolojileri
pazarlama
bilgisayar bölümünden mezun oldum ve bu bölümleri seçebiliyorum 71,18 ortalamam var ilk tercihlerde yerleşemedim pazarlama hiç yazmamıştım sıralama hatasından yerleşemedim zaten

şimdi madem pazarlamadan bu bölğmlere geçiş yok bize pazarlamayı neden sunuyorlar