Senin sorun yataş geçiş

Eğer bilgisayar programcılığa geçmek için okul değiştirmeyi göze alırsan bir şansın olabilir, yatay geçiş ile ilgili şartları her yıl okullar kendileri belirliyor ancak okul içerisinde bölüm değiştirmek için ösym'nin "bir fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun kendi bünyesindeki veya aynı üniversite içinde yer alan diğer fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun bünyesindeki eşdeğer düzeyde diploma programlarına ilgili yönetim kurulu tarafından belirlenen kontenjanlar dahilinde yatay geçiş yapılabilecek" kuralı var ki bu senin aynı okul içerisinde bilgisayar programcılığına geçmeni engeller.
evet istediğim buydu peki başka bir üniversitenin bilgisayar programcılığı bölümüne geçiş yapabilirmiyim böle bir hakkım varmı acaba pazarlamayı seçtikten sonra yada 2yıl pazarlama bitirdikten sonrada 2yıl bilgisayar programcılığı okuyarak 4yıla tamamlayabilirmiyim