Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ARKADAŞLAR DGS sormuyorum size sorum farklı lütfen cevap verirseniz sevinirim bugünde akşama kadar beklicem net bi cevap bulamazsam kimseden yazmıcam pazarlamayı
Senin sorun yataş geçiş Eğer bilgisayar programcılığa geçmek için okul değiştirmeyi göze alırsan bir şansın olabilir, yatay geçiş ile ilgili şartları her yıl okullar kendileri belirliyor ancak okul içerisinde bölüm değiştirmek için ösym'nin "bir fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun kendi bünyesindeki veya aynı üniversite içinde yer alan diğer fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulunun bünyesindeki eşdeğer düzeyde diploma programlarına ilgili yönetim kurulu tarafından belirlenen kontenjanlar dahilinde yatay geçiş yapılabilecek" kuralı var ki bu senin aynı okul içerisinde bilgisayar programcılığına geçmeni engeller.