Bilgisayar bölümlerinden mezun olmak istiyorsan pazarlamayı seçmen kötü olmuş DGS ile ancak kendi bölümün ile alakalı bölümlere devam edebilirsin, bilgisayar bölümlerine geçmek gibi bir sanşın yok. Pazarlama bölümünü bitirirsen DGS ile şu bölümlere geçiş yapabilirsin;
Halkla ilişkiler,
Halkla ilişkiler ve reklamcılık,
Halkla ilişkiler ve tanıtım,
İletişim,
İletişim bilimleri,
İşletme,
İşletme enformatiği,
İşletme-ekonomi,
Lojistik yönetimi,
Pazarlama,
Pazarlama öğretmenliği,
Reklam tasarımı ve iletişimi,
Reklamcılık,
Reklamcılık ve halkla ilişkiler,
Uluslararası işletme,
Uluslararası işletmecilik,
Uluslararası ticaret,
Uluslararası ticaret ve finansman,
uluslararası ticaret ve işletmecilik.