asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dgs kalkıyor.
Bununla ilgili ben de haber okumuştum ama yeni sistemin ne zaman uygulamaya alınacağı net olarak belli mi acaba ? Sınav olmasa bile yeni sistemde de pazarlama gibi bir bölümden bilgisayar programcılığına geçilebileceğini sanmıyorum.