• 20-09-2010, 00:42:02
    #10
    Öncelikle herkese teşekkürler.

    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi ara ne dediği anlaşılmıyor ama güzel

    Ayrıca eski mod sanada teşekkür ederim ama neden anlaşılmıyor sözlere bakınca biraz boş ve sade kalıyor ama şarkı dinlenince çok güzel.

    Saygılar eski mod.
  • 20-09-2010, 00:44:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    wayt guzel hacım
  • 20-09-2010, 00:44:37
    #12
    hahaha güzel olmuş harbi
  • 20-09-2010, 00:44:46
    #13
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkese teşekkürler.




    Ayrıca eski mod sanada teşekkür ederim ama neden anlaşılmıyor sözlere bakınca biraz boş ve sade kalıyor ama şarkı dinlenince çok güzel.

    Saygılar eski mod.
    Bence bunun yerine vice city duvarlarına yazsan daha etkileyici olurdu
  • 20-09-2010, 00:46:25
    #14
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bunun yerine vice city duvarlarına yazsan daha etkileyici olurdu
    Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
    Gta yapalım dedim yok dedi
  • 20-09-2010, 00:47:26
    #15
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
    Gta yapalım dedim yok dedi
    Bence online gta denememiştir o ikna et sen onu. Biz helikopterlerin dumanıyla yazarız havaya çok etkileyici olur. Malibu club da kutlama da yaparız oh
  • 20-09-2010, 00:48:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
    Gta yapalım dedim yok dedi
    olm geçen kafede bi kızla pes2010 oynıyalım dedik, ben arkadan kaydım faul yaptım kız sapık diyerek tokat attı sonra gitti.
  • 20-09-2010, 00:48:39
    #17
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence online gta denememiştir o ikna et sen onu. Biz helikopterlerin dumanıyla yazarız havaya çok etkileyici olur. Malibu club da kutlama da yaparız oh
    O zaman kız a yaklaşanı banlarız da dimi.
    /ban (playerİD)

    Yok ya facede okey oynuyor beni sinir ediyor facenin sahibini bıcaklıyacam.

    pes bende bilmiyomki oynıyalım ben fifa 2000 biliyom.
  • 20-09-2010, 00:48:39
    #18
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
    Gta yapalım dedim yok dedi
    kınaytttamı oynamıyo hafız?