Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
Gta yapalım dedim yok dedi
Bence online gta denememiştir o ikna et sen onu. Biz helikopterlerin dumanıyla yazarız havaya çok etkileyici olur. Malibu club da kutlama da yaparız oh
Bence online gta denememiştir o ikna et sen onu. Biz helikopterlerin dumanıyla yazarız havaya çok etkileyici olur. Malibu club da kutlama da yaparız oh
O zaman kız a yaklaşanı banlarız da dimi.
/ban (playerİD)
Yok ya facede okey oynuyor beni sinir ediyor facenin sahibini bıcaklıyacam.
pes bende bilmiyomki oynıyalım ben fifa 2000 biliyom.