HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız oynamıyor ki bayramda buluşmamış da canımız sıkılıyor gel kafeye gidelim cs 1.5 yapalım dedim yok dedi.
Gta yapalım dedim yok dedi
olm geçen kafede bi kızla pes2010 oynıyalım dedik, ben arkadan kaydım faul yaptım kız sapık diyerek tokat attı sonra gitti.