• 20-09-2010, 00:49:46
    #19
    tabi tabi. !goto yazarken banlarız biz ama hileliler var korumak lazım tabi
  • 20-09-2010, 00:50:38
    #20
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi tabi. !goto yazarken banlarız biz ama hileliler var korumak lazım tabi
    Ben antibiyotik ile şu eski mod inforesim den korkuyorum vurma diyorum vuruyor.
  • 20-09-2010, 00:52:33
    #21
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben antibiyotik ile şu eski mod inforesim den korkuyorum vurma diyorum vuruyor.
    Sorma yaw. Neyse senin şarkıyı dağıttık iyice yorumlar devam etsin bari Gta sever bir kız buluruz inş.
  • 20-09-2010, 00:53:10
    #22
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma yaw. Neyse senin şarkıyı dağıttık iyice yorumlar devam etsin bari Gta sever bir kız buluruz inş.
    kız gelirde o kız benim hafize olmaz onu sana diyeyim!
  • 20-09-2010, 00:54:00
    #23
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız gelirde o kız benim hafize olmaz onu sana diyeyim!
    Vay be böyle büyük bi aşk... Bu konu sabitlenmeli arkadaş
  • 20-09-2010, 00:54:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ohhş. Güzelmiş, ne kadara yaptırdın la

    EDİT: Tamam tüm romantizmin içine ettim, sustum
  • 20-09-2010, 00:57:07
    #25
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ohhş. Güzelmiş, ne kadara yaptırdın la
    Bedava.
    Dostlar var olum her şey paramı sen benden bir şey istesen bilsem para istesem ne olur?

    Hafızlığa yakışır mı?

    Ben onlara host sponsoru idim dedim böyle böyle tamam dediler yaptılar.
  • 20-09-2010, 01:20:24
    #26
    Güzel şarkı toprak.