HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle herkese teşekkürler.




Ayrıca eski mod sanada teşekkür ederim ama neden anlaşılmıyor sözlere bakınca biraz boş ve sade kalıyor ama şarkı dinlenince çok güzel.

Saygılar eski mod.
Bence bunun yerine vice city duvarlarına yazsan daha etkileyici olurdu