Öncelikle herkese teşekkürler.

inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi ara ne dediği anlaşılmıyor ama güzel

Ayrıca eski mod sanada teşekkür ederim ama neden anlaşılmıyor sözlere bakınca biraz boş ve sade kalıyor ama şarkı dinlenince çok güzel.

Saygılar eski mod.