• 19-09-2010, 17:27:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Kapı komşumuzla aramız çok iyi. Onlarda Netlimitsiz paket var. 8mbiite kadar olan.
    Şuanda 8192-800 tarifesinde. Ama bana 2 Mbit geliyor gelmiyor ve upload hızımda 600-700 lerde.

    8mbit'e kadar dediklerinden dolayı birşey yapamıyorum hani neden düşük diyince 8mbit'e kadar dedik zaten diyorlar. Birde santrale olan uzaklık felan diyorlar. Aynı uzaklıkta bir önceki evde 7mbit alıyordum yetiyordu sesimi bile çıkarmadan işime bakıyordum.
    Şu 8Limitsiz paketine geçsem internetten değiştirsem 8mbit gelmediğinde biryere şikayet etmek gibi bir şans elde edebilir miyim ? Birde bu tarifeyi deneyeyim mi ? Siz olsaydınız ne yapardınız ? Yorumlarınızı bekliyorum
    Bu arada internetten arıza bildirimi yapacağım hız düşük gerekçesi ile fakat hizmet numarasını girince bulunamıyor diyor. Faturada yazan hizmet no değil mi ? Online olarak ttnete girince de o yazıyor fakat arıza bildirimi yapamıyorum

    Bu arada meşrutiyet mahallesinde oturuyorum. 1 sokak yandaki arkadaş 7 mbit ile çekiyor dosya
  • 19-09-2010, 17:31:58
    #2
    Twitter ve Friendfeed'de TTNet Destek ekipleri var. Onlara sorununuzu yazın, cep telefonunuzu verin onlar sizi arıyor ve sorununuz ile ilgileniyorlar.
  • 19-09-2010, 17:33:22
    #3
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter ve Friendfeed'de TTNet Destek ekipleri var. Onlara sorununuzu yazın, cep telefonunuzu verin onlar sizi arıyor ve sorununuz ile ilgileniyorlar.
    Facebook'ta da var. Ama dalga geçer gibi aynı mesajı yorum altına yazıyorlar. Aradıkları da yok yani şuana kadar aramadılar.
  • 19-09-2010, 17:41:18
    #4
    Facebook'ta varmı bilmiyorum ama aynı mesajı yazıyorlar hep orada haklısınız Ama olsun, arıyorlar kendimde denedim yani. Mutlaka arıyorlar. Twitter'a üyeyseniz twitter.com/ttnetdestek bir bakın isterseniz.
  • 19-09-2010, 17:42:42
    #5
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'ta varmı bilmiyorum ama aynı mesajı yazıyorlar hep orada haklısınız Ama olsun, arıyorlar kendimde denedim yani. Mutlaka arıyorlar. Twitter'a üyeyseniz twitter.com/ttnetdestek bir bakın isterseniz.
    Peki konunun adresini oraya da atayım
    Attım. Hocam siz hangi mahalledesiniz
  • 19-09-2010, 17:49:33
    #6
    sanırım o modem ile alakalı bir şey hız alma banada 2 mbit veriyorlardı 4 mbit'e yükseltirdim twitterdaki adreslerinde gayet iyi destek veriyorlar bir bak.
  • 19-09-2010, 17:58:25
    #7
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım o modem ile alakalı bir şey hız alma banada 2 mbit veriyorlardı 4 mbit'e yükseltirdim twitterdaki adreslerinde gayet iyi destek veriyorlar bir bak.
    twitterden mesaj attım.
    Modem Airties RT 205 . Önceki evde de aynı modem vardı 7 mbiti rahat kullanıyordum.
  • 19-09-2010, 18:10:08
    #8
    SystemCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twitterden mesaj attım.
    Modem Airties RT 205 . Önceki evde de aynı modem vardı 7 mbiti rahat kullanıyordum.
    192.168.2.1 gir şifre seçenegi çıkıçak boş bırak tamam de orada download/upload hız yazar o senin hızın mesela bende 4096 kpss felan yazıyor 4 mbit hızım demek sende ne yazıyor?
  • 19-09-2010, 18:18:20
    #9
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    192.168.2.1 gir şifre seçenegi çıkıçak boş bırak tamam de orada download/upload hız yazar o senin hızın mesela bende 4096 kpss felan yazıyor 4 mbit hızım demek sende ne yazıyor?
    ADSL Hızı: 799 / 2045 kbps