TTnet tarifemi bu şekilde değiştirirsem ne olur? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTnet tarifemi bu şekilde değiştirirsem ne olur?
18
●
1.452
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
TTnet tarifemi bu şekilde değiştirirsem ne olur?
1
2
3
20-09-2010, 19:41:57
#19
DeLi_DeRBeDeR47
yahu bnmkinde 250 /320 yazıyor hızım ne oluyor şimdi bnmkide smile adls sınırsız tarife ??
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler