• 19-09-2010, 18:22:19
    #10
    SystemCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ADSL Hızı: 799 / 2045 kbps
    evet hızın 2mbit
  • 19-09-2010, 18:26:40
    #11
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hızın 2mbit
    Modemlerden anlıyorum hani az çok ayarlarını yapabiliyorum da işte keşke şu sorunu halledebilseydik..
  • 19-09-2010, 19:08:22
    #12
    SystemCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki konunun adresini oraya da atayım
    Attım. Hocam siz hangi mahalledesiniz
    Ben Nazillidenim

    Aynı modem. bende baktım 799 / 8187 kbps benim hız.

    Twitter'dan onlara ulaş, sorunun çözülene kadar uğraşırlar merak etme
  • 19-09-2010, 19:15:06
    #13
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Nazillidenim

    Aynı modem. bende baktım 799 / 8187 kbps benim hız.

    Twitter'dan onlara ulaş, sorunun çözülene kadar uğraşırlar merak etme

    Lanet gelsin sana TTNEt Tamam attım mesaj belki pazar ondan cevap atmıyorlar olabilir mi 7/24 destek var mı ?

    Bu arada follow ettiler twitterden. Hemen numaramı yolladım inş şimdi ararlar da görüşrüz bi heyecanlandım ya
  • 19-09-2010, 19:18:07
    #14
    Pazar günü valla bilmiyorum arıyorlarmı Numaranı gönderdiysen bugün yarın ararlar merak etme
  • 19-09-2010, 19:23:03
    #15
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar günü valla bilmiyorum arıyorlarmı Numaranı gönderdiysen bugün yarın ararlar merak etme
    Vallahi ter bastı..
    Telefonla aramıştık TTneti bir adam çıktı hani amatör sanıyor ya modeminizi taktığınızdan emin misiniz ? kablo biryere sıkışmış olabilir gibi şeyler söyledi Dedi santrale uzaksınız dedi. Dedik ki önceki evde de öyleydi ama alıyorduk hızımızı dedik birşey söyleyemedi açıkçası bu twitterdeki geri dönüş hızını sevdim. Helal olsun! birde çözseydik sorunu
  • 19-09-2010, 20:42:42
    #16
    Genel olarak bir sorun var sanırım. Başka şehirden 2 arkadaşımda net yavaş dedi. Çok şükür bende bir sorun yok
  • 19-09-2010, 20:55:18
    #17
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak bir sorun var sanırım. Başka şehirden 2 arkadaşımda net yavaş dedi. Çok şükür bende bir sorun yok
    ya 8 gelsin nasıl gelirse gelsin bir göreyim modemde şu hızı Daha aramadılar yarına inşallah
  • 20-09-2010, 17:33:15
    #18
    arkadaşlar
    arkadaşlar
    arkadaşlar
    çok sevinçliyim şuanda modemde hızım 799 / 8187 kbps gözüküyor.. !!!

    Yemin ederim çok heyecanlıyım twitter hesabından yazdım sonraki gün internet hızı yükseldi Allah razı olsun Allahım dualarımı kabul ettin Allah herkesin başına yüksek speed versin ! Hakkınızı helal edin