AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazar günü valla bilmiyorum arıyorlarmı Numaranı gönderdiysen bugün yarın ararlar merak etme
Vallahi ter bastı..
Telefonla aramıştık TTneti bir adam çıktı hani amatör sanıyor ya modeminizi taktığınızdan emin misiniz ? kablo biryere sıkışmış olabilir gibi şeyler söyledi Dedi santrale uzaksınız dedi. Dedik ki önceki evde de öyleydi ama alıyorduk hızımızı dedik birşey söyleyemedi açıkçası bu twitterdeki geri dönüş hızını sevdim. Helal olsun! birde çözseydik sorunu