AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter ve Friendfeed'de TTNet Destek ekipleri var. Onlara sorununuzu yazın, cep telefonunuzu verin onlar sizi arıyor ve sorununuz ile ilgileniyorlar.
Facebook'ta da var. Ama dalga geçer gibi aynı mesajı yorum altına yazıyorlar. Aradıkları da yok yani şuana kadar aramadılar.