Merhaba arkadaşlar.
Kapı komşumuzla aramız çok iyi. Onlarda Netlimitsiz paket var. 8mbiite kadar olan.
Şuanda 8192-800 tarifesinde. Ama bana 2 Mbit geliyor gelmiyor ve upload hızımda 600-700 lerde.

8mbit'e kadar dediklerinden dolayı birşey yapamıyorum hani neden düşük diyince 8mbit'e kadar dedik zaten diyorlar. Birde santrale olan uzaklık felan diyorlar. Aynı uzaklıkta bir önceki evde 7mbit alıyordum yetiyordu sesimi bile çıkarmadan işime bakıyordum.
Şu 8Limitsiz paketine geçsem internetten değiştirsem 8mbit gelmediğinde biryere şikayet etmek gibi bir şans elde edebilir miyim ? Birde bu tarifeyi deneyeyim mi ? Siz olsaydınız ne yapardınız ? Yorumlarınızı bekliyorum
Bu arada internetten arıza bildirimi yapacağım hız düşük gerekçesi ile fakat hizmet numarasını girince bulunamıyor diyor. Faturada yazan hizmet no değil mi ? Online olarak ttnete girince de o yazıyor fakat arıza bildirimi yapamıyorum

Bu arada meşrutiyet mahallesinde oturuyorum. 1 sokak yandaki arkadaş 7 mbit ile çekiyor dosya