Dominos'dan 3 kere bedeva yemek =D
61
●3.606
- 25-08-2010, 18:39:14saçma sapan konuşma o zaman yiyemeyecekleri şeyin altına yatmasınlar 30 dakika da getireceğiz getiremezsek para almıyoruz demişler o zaman demesinler, dominos ta servis elemanı mısın?gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 18:42:39şeytanın avukatımısın? hakkın elemanıyım var mı ?Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 18:45:01Kaybol hadi ya.gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.
- 25-08-2010, 19:01:13kendine üzülsen önce keşke...Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her yeşil alan burda kendini bi şey sanıyor artık yazık... rep konusunu tartışmak yasak, o kelime küfür değil, "saçmalama" deyip başka bir fikre direkt önyargıyla yaklaştığın için dedim...
bak bakalım kim daha eski üye ve yaşım senden büyüktür eminim, çocuk lafını sana iade ediyorum, tavsiyem kimseye küçümser gibi bakma, biraz hümanist ol... - 25-08-2010, 19:57:56Arkadaşım sen ne diyorsun. Sen birşey vaat ediyorsun, herşeyi göze alarak bunu vaad ediyorsun. Düşünsene kampanya yapıyor adamlar mesela 1 alana bir bedava gidiyorsun yok arkadaşım vermiyoruz 2.bedava niye vermiyorsun eee şeyy şey işte. Olurmu öyle saçmalık. 30 dk da lezzet kapında gecikirse anında bedava diyorlar, kendine güvenmeyen diğer pizza şirketleri bunu diyemiyor. Ben diyormuyum ki arkadaş sen bu reklamdan baya kazanıyorsun millet 30 dk da gelecek diye siperiş veriyor çok kazanıyor bu dominos diyormuyum. Adam 3 tane bedava yemiş 30 tane yese helal olsun derim. Kendine güvenmeyen konuşmayacak kampanya yapmayacak dominosta dağıtıcısın anlaşılan arkadaşım o zaman ona göre para isteyin füze gibi gidiyorsunuz o motorla birşey olursa size ne yapacaksınız savunduğunuz dominos sizi ne kadar bakacakgzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

arkadaş taktik ver burdan bedava yiyelim
ben kapsama alanı dışındayım ama sarıgaziden bana geliyor
afiyet olsun 
