• 25-08-2010, 18:22:16
    #46
    dominos yok malesef yaşadığım yerde
  • 25-08-2010, 18:27:15
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Abi ne ballı adamsın ya afiyet olsun
  • 25-08-2010, 18:37:33
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kapatın şu fırsatçıların konusunu ya, görmemişin pizzası olmuş ...
    alırsın bir pizza bakarsın saat geçer harbiden işine yaramaz ozaman bedava hakkın olur, helal olur... çalışanın ekmeğini yiyorsunuz
  • 25-08-2010, 18:39:14
    #49
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapatın şu fırsatçıların konusunu ya, görmemişin pizzası olmuş ...
    alırsın bir pizza bakarsın saat geçer harbiden işine yaramaz ozaman bedava hakkın olur, helal olur... çalışanın ekmeğini yiyorsunuz
    saçma sapan konuşma o zaman yiyemeyecekleri şeyin altına yatmasınlar 30 dakika da getireceğiz getiremezsek para almıyoruz demişler o zaman demesinler, dominos ta servis elemanı mısın?
  • 25-08-2010, 18:42:39
    #50
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma sapan konuşma o zaman yiyemeyecekleri şeyin altına yatmasınlar 30 dakika da getireceğiz getiremezsek para almıyoruz demişler o zaman demesinler, dominos ta servis elemanı mısın?
    şeytanın avukatımısın? hakkın elemanıyım var mı ?
  • 25-08-2010, 18:45:01
    #51
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şeytanın avukatımısın? hakkın elemanıyım var mı ?
    Kaybol hadi ya.



    r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.
  • 25-08-2010, 19:01:13
    #52
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaybol hadi ya.

    r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.
    kendine üzülsen önce keşke...
    her yeşil alan burda kendini bi şey sanıyor artık yazık... rep konusunu tartışmak yasak, o kelime küfür değil, "saçmalama" deyip başka bir fikre direkt önyargıyla yaklaştığın için dedim...
    bak bakalım kim daha eski üye ve yaşım senden büyüktür eminim, çocuk lafını sana iade ediyorum, tavsiyem kimseye küçümser gibi bakma, biraz hümanist ol...
  • 25-08-2010, 19:54:01
    #53
    Emir abi harbi ballısın ya Tamam elemanlara eziyet, zarar haklısınız. Ama, bunları göz önüne alarak madem 30 dakikada getirmezsek ücret almıyoruz demesinler.

    Veya, ard arda bedava yemek yasak diye bir şey eklesinler o zaman?
  • 25-08-2010, 19:57:56
    #54
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapatın şu fırsatçıların konusunu ya, görmemişin pizzası olmuş ...
    alırsın bir pizza bakarsın saat geçer harbiden işine yaramaz ozaman bedava hakkın olur, helal olur... çalışanın ekmeğini yiyorsunuz
    Arkadaşım sen ne diyorsun. Sen birşey vaat ediyorsun, herşeyi göze alarak bunu vaad ediyorsun. Düşünsene kampanya yapıyor adamlar mesela 1 alana bir bedava gidiyorsun yok arkadaşım vermiyoruz 2.bedava niye vermiyorsun eee şeyy şey işte. Olurmu öyle saçmalık. 30 dk da lezzet kapında gecikirse anında bedava diyorlar, kendine güvenmeyen diğer pizza şirketleri bunu diyemiyor. Ben diyormuyum ki arkadaş sen bu reklamdan baya kazanıyorsun millet 30 dk da gelecek diye siperiş veriyor çok kazanıyor bu dominos diyormuyum. Adam 3 tane bedava yemiş 30 tane yese helal olsun derim. Kendine güvenmeyen konuşmayacak kampanya yapmayacak dominosta dağıtıcısın anlaşılan arkadaşım o zaman ona göre para isteyin füze gibi gidiyorsunuz o motorla birşey olursa size ne yapacaksınız savunduğunuz dominos sizi ne kadar bakacak

    arkadaş taktik ver burdan bedava yiyelim ben kapsama alanı dışındayım ama sarıgaziden bana geliyor