gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapatın şu fırsatçıların konusunu ya, görmemişin pizzası olmuş ...
alırsın bir pizza bakarsın saat geçer harbiden işine yaramaz ozaman bedava hakkın olur, helal olur... çalışanın ekmeğini yiyorsunuz
Arkadaşım sen ne diyorsun. Sen birşey vaat ediyorsun, herşeyi göze alarak bunu vaad ediyorsun. Düşünsene kampanya yapıyor adamlar mesela 1 alana bir bedava gidiyorsun yok arkadaşım vermiyoruz 2.bedava niye vermiyorsun eee şeyy şey işte. Olurmu öyle saçmalık. 30 dk da lezzet kapında gecikirse anında bedava diyorlar, kendine güvenmeyen diğer pizza şirketleri bunu diyemiyor. Ben diyormuyum ki arkadaş sen bu reklamdan baya kazanıyorsun millet 30 dk da gelecek diye siperiş veriyor çok kazanıyor bu dominos diyormuyum. Adam 3 tane bedava yemiş 30 tane yese helal olsun derim. Kendine güvenmeyen konuşmayacak kampanya yapmayacak dominosta dağıtıcısın anlaşılan arkadaşım o zaman ona göre para isteyin füze gibi gidiyorsunuz o motorla birşey olursa size ne yapacaksınız savunduğunuz dominos sizi ne kadar bakacak

arkadaş taktik ver burdan bedava yiyelim ben kapsama alanı dışındayım ama sarıgaziden bana geliyor