Kaybol hadi ya.
r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.
kendine üzülsen önce keşke...
her yeşil alan burda kendini bi şey sanıyor artık yazık... rep konusunu tartışmak yasak, o kelime küfür değil, "saçmalama" deyip başka bir fikre direkt önyargıyla yaklaştığın için dedim...
bak bakalım kim daha eski üye ve yaşım senden büyüktür eminim, çocuk lafını sana iade ediyorum, tavsiyem kimseye küçümser gibi bakma, biraz hümanist ol...