Konu
Dominos'dan 3 kere bedeva yemek =D
25-08-2010, 19:54:01
#53
ATKNU
Emir abi harbi ballısın ya
Tamam elemanlara eziyet, zarar haklısınız. Ama, bunları göz önüne alarak madem 30 dakikada getirmezsek ücret almıyoruz demesinler.
Veya, ard arda bedava yemek yasak diye bir şey eklesinler o zaman?