Emir abi harbi ballısın ya Tamam elemanlara eziyet, zarar haklısınız. Ama, bunları göz önüne alarak madem 30 dakikada getirmezsek ücret almıyoruz demesinler.

Veya, ard arda bedava yemek yasak diye bir şey eklesinler o zaman?