gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şeytanın avukatımısın? hakkın elemanıyım var mı ?
Kaybol hadi ya.



r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.