Konu
Dominos'dan 3 kere bedeva yemek =D
25-08-2010, 18:45:01
#51
Exwore
gzou adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şeytanın avukatımısın? hakkın elemanıyım var mı ?
Kaybol hadi ya.
r10 da böyle çocuklar oldukça, bir adım ileri dahi gidemeyeceğiz ona üzülüyorum.